Najczęściej zadawane pytania
- Czy muszę zakładać konto, żeby dokonać zakupu w Państwa sklepie internetowym?
- Nie. W sklepie fonex.pl wprowadziliśmy opcję "Kupuję jako gość". Po wybraniu produktów należy zaznaczyć odpowiednią opcję oraz wypełnić formularz danymi adresowymi.
- Zakupy bez rejestracji wiążą się z brakiem możliwości przeglądania historii zamówień.
- Jakie są koszty wysyłki?
- Odpowiednie informacje są dostępne w dziale płatności i dostawa.
- Koszt (brutto) dostawy produktów kurierem DPD:
- 0 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia powyżej 800 zł.
- 13 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia do 800 zł.
- 18 zł – przy realizacji zamówienia w formie za pobraniem.
- Koszt (brutto) dostawy produktów kurierem InPost:
- 0 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia powyżej 800 zł.
- 13 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia do 800 zł.
- 18 zł – przy realizacji zamówienia w formie za pobraniem.
- Koszt (brutto) dostawy produktów do paczkomatu InPost:
- 0 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia powyżej 800 zł.
- 13 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia do 800 zł.
- Koszt (brutto) dostawy produktów do punktu DPD Pickup:
- 0 zł - przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia powyżej 800 zł.
- 13 zł – przy realizacji zamówienia w formie przedpłaty, dla wartości zamówienia do 800 zł.
- Automat paczkowy Fonex: bezpłatnie
- Czy mogę odebrać towar osobiście?
- Tak. Zapraszamy po odbiór zamówionego towaru do naszego sklepu stacjonarnego w Częstochowie przy ul. Wręczyckiej 13/15.
- Warto upewnić się, że zamówione urządzenia są dostępne do odbioru pod nr. tel. 34 365-33-82.
- Zapraszamy również do korzystania z naszego automatu paczkowego. Dzięki tej usłudze masz możliwość odebrania zamówionego towaru 24h/7.
- Czy wystawiacie fakturę VAT?
- Do każdego zamówienia bez wyjątku wystawiamy dokument zakupu. Klient ma możliwość wyboru pomiędzy paragonem a fakturą VAT.
- Czy mogę zwrócić towar, jeżeli nie spełnia moich oczekiwań?
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy klient będący konsumentem ma prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni. Po więcej informacji odsyłam do naszego regulaminu: pkt 8. Prawo odstąpienia od umowy.
- Jakim kurierem są wysyłane zamówienia?
- Nasz sklep obsługują dwie firmy kurierskie:
- DPD, www.dpd.com.pl, tel. 22 577 55 55,
- InPost, inpost.pl, tel 722 444 000.
- Nasz sklep obsługują dwie firmy kurierskie:
- W jakich godzinach jest otwarty Wasz sklep?
- Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 17.00 oraz w soboty w godzinach 9.00 - 13.00.
- Zamówienia w sklepie internetowym Fonex.pl można składać 24h / dobę.
- Gdzie znajduje się automat paczkowy Fonex?
- Automat paczkowy zlokalizowany jest na tyłach budynku będącego siedzibą naszej firmy. Przypominamy, automat paczkowy umożliwia odebranie zamówienia o dowolnej godzinie, 7 dni w tygodniu. Korzystanie z automatu jest bezpłatne.