Witaj w zupełnie nowym sklepie Fonex.pl. Sprawdź kilka ważnych informacji na temat zmian i nowości.
Dane logowania do konta klienta.
Konta naszych obecnych klientów zostały przeniesione do nowego serwisu wraz z historią zamówień.
W przypadku problemów z logowaniem prosimy o skorzystanie z opcji przypomnienia i wygenerowanie nowego bezpiecznego hasła dla swojego konta lub kontakt z naszymi konsultantami.
Twoje konto – Zmiany w panelu Klienta.
W zakładce Twoje konto znajduje się szybki dostęp do wszystkich potrzebnych zakładek związanych ze swoim kontem. Dostęp do danych rejestrowych, historii zamówień, tworzonych ofert, faktur handlowych czy adresów dostaw.
Koszyk - Tworzenie ofert.
Po dokonaniu wyboru produktów i umieszczeniu ich w koszyku w łatwy sposób możemy stworzyć własną ofertę handlową. Tabela generowana jest w edytowalnym pliku XLS, co ułatwia jego edycję i ewentualną obróbkę. Stworzone oferty umieszczane są w Twoim panelu klienta skąd możemy je pobierać, a także automatycznie aktualizować.
Funkcja ta dostępna jest wyłącznie dla klientów zalogowanych w naszym sklepie.
Koszyk - Udostępnianie.
Kolejną funkcją koszyka jest możliwość szybkiego udostępniania – przesyłania oferty. Po wybraniu tej opcji wystarczy wpisać adres mail wybranej osoby. System automatycznie przekaże jej wiadomość o przygotowanym zestawieniu.
Zakładka - Ulubione oraz porównywarka produktów.
Dwie zupełnie nowe funkcje dające możliwość przechowywania i porównywania interesujących nas produktów. Ulubione, czyli miejsce, gdzie umieszczamy produkty najczęściej wybierane lub te, które będą nas interesować w najbliższym czasie. Porównaj to funkcja, która daje możliwość wyboru pomiędzy kilkoma produktami, systematyzując je pod kątem parametrów, funkcji czy cech fizycznych.
Kody rabatowe.
Specjalne kody będą przygotowywane z okazji różnych akcji promocyjnych. Kody będziemy cyklicznie udostępniać naszym klientom, będzie je można znaleźć także w różnego rodzaju publikacjach czy na stronach internetowych naszych partnerów. W ostatnim kroku zakupów wpisanie odpowiedniego kodu da możliwość skorzystania ze specjalnego rabatu, darmowej dostawy lub innej formy bonusu przewidzianego dla klientów fonex.pl
Adresy dostawy - Zarządzanie.
Wszyscy zarejestrowani Klienci mają możliwość dopisania do własnego konta dodatkowych adresów dostawy przesyłek. Zarządzanie nimi jest maksymalnie uproszczone i dostępne w drugim kroku realizacji koszyka. Jeśli korzystamy z kilku adresów np. domowych czy firmowych nie będzie potrzeby dopisywania ich w uwagach czy w korespondencji mailowej.
Sposoby dostawy - Nowe możliwości.
Staramy się maksymalnie ułatwić odbiór przesyłek i przyspieszyć ich dostawę. Wiemy, że korzystanie z firm kurierskich jest mocno uzależnione od miejsca przeznaczenia i infrastruktury dostawców usług logistycznych. Poza już sprawdzonym dostawcą - firmą DPD, wprowadziliśmy możliwość korzystania z usług firmy INPOST dla dostaw zarówno kurierskich jak i sieć paczkomatów. Dla naszych lokalnych klientów przygotowaliśmy specjalny automat paczkowy, gdzie odbiór zakupów możliwy jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Filtry - Wyszukiwanie produktów.
Nasz oferta handlowa jest sukcesywnie poszerzana, a poszczególne kategorie zawierają często znaczną ilość nierzadko podobnych do siebie produktów. Możliwość filtrowania, czyli wyboru odpowiednich cech i parametrów jest często najlepszym sposobom znalezienia najbardziej interesującego nas rozwiązania. Zaawansowany sposób filtrowania może zatem zdecydowanie usprawnić proces zakupu i skrócić czas potrzebny na realizację zamówienia.
Szata graficzna - Nawigacja w sklepie.
Wygląd naszej strony także uległ zmianie. Strona zbudowana została pod kątem najnowszych standardów z naciskiem na maksymalne uproszczenie nawigacji i jej użytkowania. Oczywiście wszelkie zmiany wiążą się z koniecznością pewnej analizy i poświecenia czasu na ich poznanie. Mamy nadzieję, że nowy wygląd, sposób działania oraz kosmetyczne zmiany w układzie kategorii wpłyną pozytywnie na Państwa odbiór i chęć ponownego skorzystania z oferty naszego sklepu.
Nowa strona - Informacje.
Analiza potrzeb oraz budowa zupełnie nowej strony zajęła nam sporo czasu. Bardzo dużo pracy poświęciliśmy na testy strony, analizę działania nowych funkcji, poprawianie błędów i dopracowanie szczegółów. Staraliśmy się odnaleźć wszystkie problemy i poprawić je tak aby oddać Wam najlepsze i najbardziej sprawne narzędzie, jakim powinna być internetowa platforma zakupowa.
W tym miejscu zwracamy się z ogromną prośbą do naszych Klientów o informacje zwrotne i wszelkie uwagi na temat ewentualnych problemów, błędów czy braków na naszej stronie. Oczywiście pozytywne komentarze także będą mile widziane! Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z opiekunami handlowymi lub naszym działem IT.
Życzymy sukcesów i kolejnych lat wzajemnej współpracy.
Zespół Fonex.pl;